خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

حضور مردم در پای صندوق های رأی، اقتدار و امنیت را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۶۷

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: یکی از کاربردی‌ترین راهبرد برای افزایش اقتدار، امنیت و گره‌گشایی مشکلات کشور، حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات امروز است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، اظهار کرد: مطابق قانون اساسی مردم حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند، به ویژه در مورد انتخابات مجلس که دارای جایگاه بسیار مهمی است و تاثیر بسزایی در سرنوشت کشور دارد.

وی افزود: از سوی دیگر، شرکت در انتخابات یک تکلیف است و نمی‌توانیم در خصوص مسائل کلان کشور و به کار گماردن مسئولان بی‌تفاوت باشیم.

امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش هستند با دلسرد کردن مردم از نظام، سبب تفرقه ملت و در نتیجه حضور بسیار کمرنگ مردم در انتخابات شوند، خاطر نشان کرد: به حول و قوه الهی، مردم ایران با وجود همه هجمه‌ های اجانب و همه مشکلات موجود، امروز در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بازهم حماسه‌‌ای ماندگار خواهند آفرید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات امروز، تصریح کرد: بی تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور، سبب یأس و نا امیدی بیشتر دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز