خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

مشکل پوشش ارتباطی در ۲۲ حوزه‌ انتخابیه نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۹۷۷

وزیر ارتباطات با بیان اینکه مشکل پوشش ارتباطی در ۲۲ حوزه‌ انتخابیه نداریم، گفت: با گذشت ۸۰ دقیقه از انتخابات آخرین آمار سامانه پایش حوزه‌های انتخابیه را دریافت کردم ۹۹.۷ درصد دستگاه‌ها تا این ساعت حداقل یکبار وصل شدند و ۹۹ درصد استعلامات هم به شکل برخط انجام شده و نشان می‌دهد زیرساخت‌های ارتباطی کشور برای انتخابات فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه این دوره هم مثل دوره گذشته احراز هویت و استعلامات به شکل برخط انجام و در هشت حوزه انتخابیه هم انتخابات به شکل کاملاً الکترونیک رخ می‌دهد، نقش ارتباطات مهم است. 

وی افزود: با گذشت ۸۰ دقیقه از انتخابات آخرین آمار سامانه پایش حوزه‌های انتخابیه را دریافت کردم ۹۹.۷ درصد دستگاه‌ها تا این ساعت حداقل یکبار وصل شدند و ۹۹ درصد استعلامات هم به شکل برخط انجام شده و نشان می‌دهد زیرساخت‌های ارتباطی کشور برای انتخابات فراهم است. 

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: در دوره گذشته انتخابات، ما در همه شعب ثابت و سیار ۹۹.۸ درصد پوشش داشتیم که اتفاق بسیار بزرگی است. در شهر و روستا و دورافتاده‌ترین نقاط کشور دسترسی به شبکه ارتباطی وجود داشت. ۹۹ درصد استعلامات هم به شکل برخط انجام شد.

وی تصریح کرد: مشکل پوشش ارتباطی در ۲۲ حوزه‌ انتخابیه نداریم. برای رسیدن به این نقطه هم کارهای بسیاری انجام دادیم و در دو سال و نیم گذشته بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار و در کنارش بیش از ۳ هزار روستای زیر ۲۰ خانوار که در مجموع ۱۰ هزار روستا را شامل می‌شود به شبکه ارتباطات متصل کردیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز