خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۶۹۷

فروردین

احتمال داره یه سفر دسته‌جمعی با دوستات برات پیش بیاد. یه سری صحبت‌ها و بحث‌ها با این جمع در مورد برنامه‌ریزی سفرتون دارین و نهایتا تصمیم نهایی رو می‌گیرین. اگه دنبال ادامه تحصیل هستی، الان وقتشه! موقعیت‌های خیلی خوبی برات فراهم میشه و ذهنت هم حسابی آماده و فعاله. هر تجربه جدیدی که تو مسیرت قرار می‌گیره، می‌تونه یه راه تازه تو زندگیت باز کنه و کلی فرصت‌های خوب برات به وجود بیاره. فقط یادت باشه نذار ترس‌های الکی جلوتو بگیرن. تو از یه نفر یه کاری میخوای که انجام بده که واسه تو خیلی ساده‌ست، ولی واسه اون خیلی سخته. به جای اینکه از دستش دلخور شی، سعی کن شرایطشو درک کنی. تو رابطه عاطفیت یادت باشه که “زود رسیدن از لذت رسیدن کم می‌کنه”. صبور باش و بذار همه چیز به موقع خودش اتفاق بیفته.

اردیبهشت

امروز حواست حسابی به کارات هست و ذهنت خیلی بازه و همه چیزو خیلی خوب میفهمی. یه فرصت عالی داری که تو کارات حسابی بدرخشی و حتی یه پولی هم این وسط به جیب بزنی. امروز روز عشق و محبته! یه فرصت عالیه که جنبه مهربون و رمانتیکتو به کسی که دوستش داری نشون بدی. یه سورپرایز دو نفره میتونه خیلی حالشو خوب کنه. یادت باشه که با مهربونی و زبون خوش میشه همه کارارو روبراه کرد. خشونت و قهر فقط همه چیزو بدتر میکنه. تو یه کاری داری که یه چیزایی رو متوجه نمیشی. نترس و از کسی که میدونه سوال بپرس. پرسیدن سوال هیچ اشکالی نداره و باعث میشه که خیلی چیزای جدید یاد بگیری. ترس فقط باعث میشه که ضعیف و شکننده بشی. پس نترس و با شجاعت کاراتو انجام بده.

خرداد

امروز ممکنه به یه عالمه مهمونی و دورهمی دعوت بشی. اگه بری، خیلی به نفعت میشه. با یه عالمه آدم جدید آشنا میشی که علایق مشترکی باهات دارن و دوستای خیلی خوبی برای هم میشید.  تو همیشه دنبال آرزوهات میری و برای رسیدن به اهدافت هر کاری که لازم باشه انجام میدی. ولی امروز یه کم صبر و حوصله به خرج بده و عجله نکن. الان زمان مناسبی برای انجام بعضی از کارا نیست. یه حرف مهم داری که باید به یه نفر بزنی، ولی یه کم میترسی که چی بگی. نترس و حرفتو بزن. دیر نمیشه. امروز یه دوست قدیمی رو میبینی که خیلی وقته ندیدیش. دیدنش خیلی خوشحالت میکنه و کلی حرفای جالبی با هم میزنین. مهربون باش و با بقیه با احترام رفتار کن. اینجوری همه دوستت دارن و زندگیت خیلی شادتر میشه.

تیر

چند روزه که حالت خوب نیست، ولی امروز حالت خیلی بهتر میشه. هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی قوی تر میشی و میتونی خیلی بهتر فکر کنی. شاید یه عالمه ایده ی جدید برای کار و زندگیت به ذهنت برسه. امروز فرصت داری که به این ایده ها فکر کنی و ببینی چطوری میتونی عملیشون کنی. سر کار یه کم شلوغه، ولی این طبیعیه. روزای اول هفته که همیشه کار زیاده. ولی یه کم صبر داشته باش، همه چیز درست میشه. یه نفر بهت مدیونه و خیلی تلاش می‌کنه که جبرانش کنه. این روزا خیلی فشار روت هست و خیلی خسته و دلزده شدی. یه کم برای خودت وقت بذار و یه ساعتی رو توی سکوت و آرامش فکر کن. باید یه تصمیم مهم بگیری تا از زیر بار این فشار خلاص بشی. نمیتونی به این وضع ادامه بدی.

مرداد

امروز با عشقت یه عالمه حرفای مهم در مورد آینده تون میزنین. شاید یه کم دعوا و بحث هم بکنین، ولی این خوبه. اینجوری همه نگرانی ها و تردیدهاتون رو به هم میگین و از هم دلخور نمیشین. بعد از این حرفا حس میکنین که خیلی به هم نزدیک تر شدین. تو حرف زدنت یه کم احتیاط کن و هر چیزی رو که به ذهنت میرسه به زبون نیار. شاید یه چیزی بگی که عشقت رو ناراحت کنه. امروز باید خیلی رو کار تمرکز کنی و قبل از اینکه کاری رو شروع کنی، یه بار دیگه خوب فکرش رو بکنی و ببینی که همه چیز درست و حسابی هست یا نه. اگه یه جایی مشکلی دیدی، سعی کن درستش کنی. خیلی خسته شدی. یه کم دور و برتو خلوت کن و یه نفس عمیق بکش. هم از آدم ها و هم از چیزها فاصله بگیر. الان به یه کم سکوت و آرامش احتیاج داری.

شهریور

امروز یهو یه عالمه مهمون ناخونده میان خونتون. باهاشون حرفای جالبی میزنین و کلی ایده ی جدید به ذهنتون میرسه. میتونی از این ایده ها برای آینده ی خودت استفاده کنی و زندگی بهتری داشته باشی. امروز اگه فقط یه کار واجب داشته باشین، اون تماشای غروب خورشیده! حسابی احساساتی شدین و زیبایی‌های دنیا مسحورتون کردن. ازت برای حضور توی یه مهمونی دعوت شده. نترس و برو. مطمئنم که بهت خوش میگذره. یه کار خیری که خیلی وقته میخوای انجامش بدی، هی عقب میوفته. امروز یه کم وقت بذار و انجامش بده. حس خیلی خوبی بهت دست میده. این روزا خیلی شایعه و حرف و حدیث میشنوی. هر چی رو که میشنوی باور نکن. اول یه کم تحقیق کن و بعد ببین که درسته یا نه. به بقیه یه عالمه نصیحت میکنی، ولی خودت عمل نمیکنی. یه کم خجالت بکش و یه جوری باش که حرف و عملت یکی باشه.

مهر

امروز که تو شهر میچرخی یا با اطرافیانت حرف میزنی، یه عالمه چیزای جالب گیرت میاد. این اطلاعات میتونه ایده‌های خیلی خوبی برای بهتر کردن اوضاع اجتماعی و مالی‌ بهت بده و حتی باعث پیشرفت تو کارت بشه. امروز یه ذره گارد دفاعیت رو پایین بیار و خود واقعیت باش. لازم نیست برای کسی نقش بازی کنی. خودت رو همینجوری که هستی قبول داشته باش. تو هیچوقت نیازی نداری که ارزشت رو به کسی ثابت کنی. تو یه جمع یه بحثی مطرح میشه که تو در موردش اطلاعات کافی نداری. بهتره فقط یه شنونده باشی و از بقیه یاد بگیری. میخوای یه پیامی به کسی بدی که ممکنه یه ذره برات دردسر ساز بشه. حواست باشه چی میگی و چجوری میگی. یکی دور و برت نیاز به کمک داره، ولی نمیتونه به زبون بیاره. یه کم بهش دقت کن و ببین میتونی چطوری بهش کمک کنی.

آبان

امروز یه عالمه کار داری و فشار کار خیلی زیاده. شاید فکر کنی که نمیتونی با این حجم از کار یه دیدگاه مثبت به آینده داشته باشی. تو آدمی هستی که از قبول مسئولیت نمیترسی و همیشه سعی میکنی که تعهداتتو به بهترین نحو انجام بدی ولی امروز تمرکزت خیلی کمه و مدام حواست پرت میشه. یه کدورت قدیمی که خیلی وقته تو دلت داری، بالاخره از بین میره و یه عالمه حس خوب بهت دست میده.  امروز زیبایی‌ها مسحورت میکنن و شاید خیلی هوس کنی که هر چی چیز قشنگی میبینی بخری. اشکالی نداره، ولی حواست باشه که زیاده‌روی نکنی. تو بخشش به دیگران میانه‌رو باش. هر چیزی دو جنبه داره. یه موقع‌هایی بخشش خوبه و باعث خیر و برکت میشه، ولی یه موقع‌هایی هم زیادی بخشش کنی ضرر میکنی. از یه خطر و شر بزرگ نجات پیدا میکنی.

آذر

امروز یه حس عجیبی داری. انگار فکر میکنی که همه دنیا دارن به خوبی و خوشی زندگی میکنن، فقط زندگی تو پره از مشکل. یادت باشه که هیچکس زندگی کاملی نداره و همه به یه نحوی با مشکلات دست و پنجه نرم میکنن. اصلا عاقلانه نیست که بخوای زندگیت رو با بقیه مقایسه کنی. اگه یه معامله داری که می‌خوای انجامش بدی، دیگه دست دست نکن و زودتر تمومش کن. تو کار بقیه دخالت نکن تا اونا هم تو کار تو دخالت نکنن. تو یه بحثی که این روزها مدام در موردش حرف میزنی، به کم راضی نشو. وگرنه هی پشیمون میشی و کلافه میشی.  احساساتت رو بروز بده! سعی نکن که احساساتتو تو خودت نگه داری. یه ذره حرف بزن و بذار بقیه هم از حال و احوالت باخبر بشن. خودت رو آماده شنیدن یه خبر غیرمنتظره کن. یه رازی که خیلی وقته مخفیش کردی، بالاخره فاش میشه.

دی

خوشبختانه بعد از چند روز آشفتگی ذهنی، امروز حالت خیلی بهتر میشه و هم از نظر روحی و هم از نظر فکری آروم‌تر و متمرکزتر میشی. یه سری مسائل مالی هست که باید بهشون رسیدگی کنی و خوشبختانه تو هم آمادگی لازم برای این کار رو داری. امروز یه ذره وقت بذار و روبروی آینه بایست و به خودت بگو “من بینظیرم!”. تو یه آدم فوق‌العاده‌ای و کلی توانایی‌های قشنگ داری. تو توی انتقال انرژی مثبت به دیگران و کمک بهشون تو حل مشکلاتشون خیلی قوی هستی. حالا وقتشه که یه ذره از این انرژی و توجه رو هم صرف خودت کنی. تو رابطه عاطفیت یه زخم کهنه دوباره سر باز کرده. این مشکل ریشه‌داره و نباید دائم تقصیرها رو گردن بگیری. یه جوری حلش کن وگرنه همیشه باهات میمونه و روز به روز بدتر میشه.

بهمن

خوشبختانه امروز خیلی تمرکزت بالاست و میتونی تو هر کاری که هست موفق بشی. تو یه موقعیت مهم، یکی به دادت میرسه و خیلی کمکت میکنه. تو با دست و دلبازی و خوشرویی که داری، خیلی تو دل بقیه جا باز کردی و همه دوستت دارن. امروز با یه نفر حرف میزنی که نظرت رو در مورد یه موضوعی عوض میکنه و یهو خیالت راحت میشه. برای انجام یه معامله عجله نکن. اول یه ذره بیشتر تحقیق کن و بعد تصمیم بگیر. یکی از نزدیکانت یه کاری میکنه که خیلی متعجبت میکنه. فعلا بهتره که هیچی بهش نگی و فقط یه ذره صبر کنی و ببینی چی میشه. تو یه ایده جدید برای کارت داری که میتونه زندگی تو رو به کلی تغییر بده. فقط کافیه که یه ذره تلاش کنی و دست از شکایت و ناله برداری. یکی از دوستات ازت میخواد کمکش کنی. حواست به برخوردت باهاش باشه و تا میتونی بهش کمک کن.

اسفند

امروز صبح که از خواب بیدار میشی، زیاد سرحال نیستی، ولی نگران نباش. کم کم حالت خوب میشه و مثل همیشه میشی.دتو آدم خیلی مسئولیت‌پذیری هستی و همیشه سعی میکنی که کارهاتو به بهترین نحو انجام بدی. حتی برای انجام کارای روزمره که زیاد بهشون علاقه نداری هم خیلی انرژی میذاری. بهتره که انرژی و توانتو برای کارای مهم‌تر و کارایی که بهشون علاقه داری بذاری. اینجوری هم بیشتر لذت میبری و هم نتیجه‌ی بهتری میگیری. مواظب باش که پولتو الکی خرج نکنی و یهو محتاج قرض و وام نشی. الان یه فرصت مهمه که یه تصمیم خیلی مهم و تعیین‌کننده رو بگیری که از مدتها قبل بهش فکر میکنی. اگه یه چیزی رو به یه نفر اعتراف کنی، میتونه باعث بشه که رابطه‌تون خیلی بهتر بشه و بتونید با هم صادقانه حرف بزنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز