خبرگزاری کار ایران

ریشی سوناک:

بریتانیا با خطرناک‌ترین سال‌های تاریخ خود روبرو است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۲۸۹

نخست‌وزیر بریتانیا تاکید کرد که این کشور با خطرناک‌ترین سال‌های تاریخ خود روبرو است.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، «ریشی سوناک»، نخست‌وزیر بریتانیا در یک سخنرانی هشدار خواهد داد که این کشور با خطرناک‌ترین سال‌های تاریخ خود روبرو است.

گاردین نوشت داد که سوناک در مرکز لندن سخنرانی خواهد کرد و توضیح خواهد داد که انتخابات آینده برای او یک خطر است و بریتانیا با تهدیدهایی در ارتباط با درگیری بین المللی، مهاجرت و فناوری مواجه است.

طبق این گزارش، این سخنرانی در واقع تلاشی برای تغییر تمرکز سیاسی از آشفتگی‌هایی است که در سال‌های اخیر حزب محافظه‌کار را فراگرفته و به برتری ۲۰ امتیازی حزب کارگر در نظرسنجی کمک کرده است.

به نوشته گاردین انتظار می رود که سوناک در این سخنرانی خواهد گفت: «من ایده های جسورانه ای دارم که می تواند جامعه را به سمت بهتر شدن تغییر دهد و اعتماد و غرور مردم را به کشورمان بازگرداند. فوریت جدی در کار است، زیرا پنج سال آینده بیشتر از سی سال گذشته تغییر خواهد کرد. من متقاعد شده‌ام که چند سال آینده یکی از خطرناک‌ترین و دگرگون‌کننده‌ترین سال‌هایی خواهد بود که کشور ما تاکنون دیده است».

سوناک طی دو هفته گذشته روزهای سختی را به عنوان نخست‌وزیر پشت سر گذاشته است، زیرا حزبش شکست‌های بزرگی را در انتخابات محلی و شهردار متحمل شده و «ناتالی الفیک»، یکی از نمایندگان حزب او به حزب کارگر پیوسته است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز