خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهمنامه توسعه ۱۵ میدان نفتی و گازی/ ۲۰۰ هزار بشکه نفت و ۸۵ میلیون متر مکعب گاز به تولید کشور اضافه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۵۳

معاون وزیر نفت گفت: امروز تفاهمنامه توسعه ۱۵ مخزن نفتی و گازی به امضا می رسد که در صورت توسعه ۸۵ میلیون متر مکعب گاز و ۲۰۰ هزار بشکه نفت به تولید اضافه خواهد شد.

به گزاش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محسن خجسته مهر در مراسم امضای تفاهمنامه طراح های توسعه میادین نفت و گاز که در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش انجام شد، اظهار داشت: افزایش تولید نقش قابل توجهی در رسیدن به اهداف برنامه هفتم توسعه و تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد و همچنین توسعه کسب و کار در کشور است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی وارد عرصه افزایش تولید و نگهداشت توان تولید و توسعه میادین جدید می شوند، افزود: پارسال توسعه تعداد ۶ میدان به ارزش ۱۳ میلیارد دلار تبدیل به قرارداد شد، همچنین ۲ هفته قبل ۴ قرارداد فشارافزایی امضا شد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت با بیلن اینکه پتروشیمی ها وارد سرمایه گذاری درحوزه گاز شدند، گفت: ۲۰ مخزن به ارزش ۷ میلیارد دلار با پتروشیمی ها به مرحله امضای تفاهمنامه رسیدند. با این تفاهمنامه ها اطلاعات میادین را در اختیار قرار می دهیم و رسما مطالعه شروع شده و بلافاصله به قرارداد می رسیم.

وی بیان داشت: امروز تفاهمنامه توسعه ۱۵ مخزن نفتی و گازی به امضا می رسد که در صورت توسعه ۸۵ میلیون متر مکعب گاز و ۲۰۰ هزار بشکه نفت به تولید اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد: شرکتها در حداقل زمان ممکن وارد  مرحله انعقاد قرارداد می شوند.

 

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز