خبرگزاری کار ایران

مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:

تیم فوتبال ملوان همیشه برای گرفتن سه امتیاز وارد بازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۳۸۷

مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: تمامی نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال شمس آذر را بررسی کردیم و به‌خوبی مقابل این تیم ظاهر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بهروز فداکار قبل از بازی با شمس آذر در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: اگرچه شمس آذر یکی از تیم های خوب این دوره از مسابقات بوده که در این فصل نیز عملکرد خوبی داشته است، اما تیم ملوان نیز برنامه دارد.

وی ادامه داد: ما فقط برای بازی کردن نیامدیم و چون نقاط قوت و ضعف تیم مقابل را خوب می شناسیم، هدفمان ارایه یک بازی خوب و دیدنی است.

فداکار تاکید کرد: هرکسی خوب بازی کند امتیاز خواهد گرفت، ما همیشه برای گرفتن سه امتیاز وارد بازی می شویم و البته از تماشاچی‌های خوب ملوان می خواهیم که ما را تنها نگذارند.

مربی ملوان گفت: کادر خوب و مجرب تیم و صرف وقت بسیار باعث شده تا همدلی میان کادر فنی افزایش یابد و موفقیت‌های پشت سر هم را تجربه کنیم که امیدوارم در سه بازی آینده مثل قبل دچار بدشانسی نشویم.

فداکار یادآور شد: فکر می کنم امروز یک بازی خیلی خوبی برگزار خواهد شد و امیدواریم کسی که امروز سوت می زند حق را به حق دار بدهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز