خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

آغاز پیش‌فروش بلیط سفرهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۹۱۸

آماده‌ باش ۲۰۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی از امروز (۲۰ اسفند) همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی، با اشاره به آغاز پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی در کرمانشاه از امروز (یکشنبه) همزمان با سراسر کشور، گفت: این پیش فروش هم به صورت اینترنتی و هم در پایانه شهید کاویانی به عنوان پایانه اصلی کرمانشاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیط برای ۸۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد، افزود: ۲۰ درصد باقی مانده نیز در ایام نوروز و به صورت حضوری و غیرحضوری قابل خریداری است.

به گفته این مسئول، چنانچه در برخی مسیرها تقاضا زیاد باشد و بلیط تمام شود، حتما ظرفیت اضافه در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره افزایش قیمت بلیط سفرهای نوروزی نیز عنوان کرد: اگرچه هر سال به طور معمول افزایش قیمت بلیط را برای ایام نوروز داریم، اما امسال هنوز دستورالعملی برای افزایش قیمت نداشته ایم و چنانچه قیمت‌ها بالا برود مابتفاوت آن قبل از سفر از مسافرین اخذ خواهد شد.

کهریزی تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری کرمانشاه که برای ایام نوروز در آماده‌باش هستند را نیز  ۱۷۶ دستگاه اتوبوس، ۸۳۱ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰۷ دستگاه سواری اعلام کرد و یادآور شد: ۲۲۹۰ راننده مسافری نیز پای کار هستند.

وی تاکید کرد: در کنار آماده باش ناوگان و رانندگان، پایانه‌ها نیز آماده پذیرش و جابجایی مسافرین نوروزی هستند و به صورت مستمر نظارت بر فعالیت ناوگان و پایانه‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز