خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت بحران تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۶۰

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیامی فرا رسیدن روز و هفته هلال احمر را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در یادداشت علی نصیری آمده است: جمعیت هلال احمر به عنوان قدیمی‌ترین نهاد امداد و نجات کشور، نقشی غیرقابل انکار در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان در بحران‌های مختلف داشته و دارد. نام این جمعیت ، با نام امدادرسانان غیور، دلسوز، پرتوان و همیشه در صحنه‌ای گره خورده که در گرما و سرما، در سیل و زلزله، طوفان و یخبندان و حوادث متعدد کوچک و بزرگ جان خود را به خطر می‌اندازند تا بتوانند به یاری دیگر هموطنان و همنوعان در مرزهای میهن و نیز در دیگر کشورها بشتابند. تلاشگران و امدادگران جان برکفی که سهم عمده و غیر قابل کتمانی در مدیریت بحران و امداد و نجات و در یک کلام پاسخ به بحران‌ها داشته و دارند. 

وی افزود: فرا رسیدن روز و هفته هلال احمر، فرصتی برای قدردانی از زحمات این عزیزان و تاملی دوباره در جایگاه نهادهای امدادرسان و بررسی راهکارها، برنامه‌ها و فرایندهایی است که می‌توان با استفاده بهتر از آنها هم در زمینه پاسخ به بحران‌ها و هم در زمینه پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی عملکرد بهتر و موثرتری داشت.

در پایان این متن تبریک آمده است: به پاسداشت این روز و هفته گرامی، بر خود لازم می‌دانم از  زحمات و تلاش‌های صادقانه همه همکاران،تلاشگران، دست‌اندرکاران، داوطلبان و جهادگران عرصه امداد و نجات که در مجموعه هلال احمر مشغول خدمت هستند ، قدردانی کنم. امید آنکه در سایه الطاف خداوند منان و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره سلامت و پیروز  باشید و در ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و آرامش بخشی به مردم شریف ایران عزیز گامهای موثری بردارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز