خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در اغلب استان‌های ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۶۸

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد که طی روزهای آینده شاهد بارش باران و وزش باد شدید موقت در بیشتر استان‌های کشور خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) علاوه بر این مناطق، در خراسان رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی خیزش نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش باران پیش‌بینی می‌شود. 

روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) به‌جز استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر این وضعیت در سایر مناطق کشور رخ خواهد داد. همچنین روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش باران پیش‌بینی می‌شود. ضمن این که طی امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج می‌شود. 

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، آسمان شهر تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و طی روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

گفتنی است، طی فردا و پس‌فردا (پنجشنبه و جمعه) اردبیل با کمینه دمای ۶ و ۵ درجه سانتی‌گراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۱ و ۳۲ دمای درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز