خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان خبرداد؛

فوت یک کارگر بر اثر سقوط از ارتفاع

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۲۵۲

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان از فوت یک کارگر در بندر امام خمینی (ره) بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.

قربان درویشی در این خصوص به خبرنگار ایلنا در خوزستان، گفت: طبق گزارش‌های رسیده، در روز ۱۱ اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر، برای یک نفر از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ره حادثه منجر به فوت اتفاق افتاده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان، افزود: متاسفانه تا این لحظه هیچ‌گونه اطلاعاتی از چگونگی وقوع این حادثه توسط دستگاه‌های متولی در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان ارائه نشده است.

درویشی ادامه داد: پیگیری‌های ما فقط از منابع داخلی این منطقه بوده که ظاهراً در ۱۱ اردیبهشت یک کارگر در محل ساخت سیلوی جدید غلات از ارتفاع سقوط کرده‌ و در محل حادثه فوت کرده است.

درویشی با اشاره به افزایش حوادث کارگری در این منطقه که باعث ورود دادستان بندر امام به جان باختن یک کارگر در شرکت شیمیایی رازی شد، افزود: متاسفانه در دیگر نقاط استان هم شاهد افزایش حوادث کارگری هستیم که ناشی از ضعف در رعایت و نظارت بر موضوع ایمنی کار است.

وی در پایان گفت: متاسفانه به رغم پیگیری‌های صورت گرفته، تا کنون مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان جزئیات این حادثه را اطلاع‌رسانی نکرده‌اند ولی ما تا روشن شدن زوایای پنهان این حادثه پیگیر موضوع هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز