خبرگزاری کار ایران

تراز بانک سینا مثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۱۵

بانک سینا طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به بهمن ماه ۱۴۰۲از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۱۱,۹۲۹,۵۰۸ میلیون ریال درآمد محقق کرده و از محل هزینه مالی، سود سپرده‌ها و کارمزدها مبلغ ۷,۵۷۱,۵۷۵ میلیون ریال هزینه شناسایی کرده است.بانک در این ماه تراز مثبت ۵۸ درصد را ثبت کرده است.

بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۲۵,۳۸۳,۸۵۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به بهمن ماه ۱۴۰۲مبلغ ۱۱۴,۳۱۷,۶۸۲ میلیون ریال درآمد داشته است و مبلغ ۶۲,۷۲۱,۲۷۶ میلیون ریال هزینه شناسایی کرده است.

این بانک طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۸۲ درصد را ثبت کرده است.

بانک سینا طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به اسفند ماه  از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۸,۵۶۸,۸۳۵ میلیون ریال درآمد محقق کرده و از محل هزینه مالی، سود سپرده‌ها و کارمزدها مبلغ ۴,۰۶۵,۹۳۵ میلیون ریال هزینه شناسایی کرده است.بانک در این ماه تراز مثبت ۱۱۱ درصد را ثبت کرده است.

بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۲ مبلغ ۱۲۲,۸۸۶,۵۱۷ میلیون ریال درآمد داشته است و مبلغ ۶۶,۷۸۷,۲۱۱ میلیون ریال هزینه شناسایی کرده است.

بانک طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۸۴ درصد را ثبت کرده است.

ضمن آنکه بانک سینا در عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲، حدود ۸۴۲۵ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب کرد.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به اسفند ماه 1402 بانک سینا با نماد "وسینا" در بورس حدود ۸۴۲۵ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب کرد. که ۵۶۲ میلیارد تومان از این درآمد در اسفند محقق شده است.

جمع سود اعطاء شده به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۶۶۷۹ میلیارد تومان رسید که ۴۰۶ میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه است.

گفتنی است؛ تراز این بانک در اسفند ماه ۱۵۶ میلیارد تومان و در ۱۲ ماهه ۱۷۴۶ میلیارد تومان مثبت بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز