خبرگزاری کار ایران

واحد تولیدی «خوراک دام دوغارون» فعالیت خود را از سر گرفت/ بازگشت به کار کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۶۰۴

واحد تولیدی «خوراک دام گنجینه دوغارون» که از یکسال پیش به دلیل برخی مشکلات تولیدی، فعالیت خود را متوقف کرده بود، طی چند روزگذشته فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولیدی «خوراک دام گنجینه دوغارون» واقع در شهرک صنعتی دوغارون با حمایت مسئولان شهرستان تایباد رسما فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

یک منبع کارگری در استان خراسان رضوی گفت: حدود یکسال پیش واحد تولیدی خوراک دادم گنجینه دوغارون واقع در شهرک مرزی صنعتی دوغارون شهرستان تایباد در استان خراسان رضوی به دلیل برخی مشکلات تولید به حالت تعطیلی درآمد.

این منبع کارگری با بیان اینکه همزمان با تعطیلی کارخانه، حدود ۲۰ کارگر شاغل این واحد نیز بیکار شدند، در ادامه افزود: اخیرا با تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی مسئولان، خطوط تولیدی کارخانه راه‌اندازی شده و حدود ۱۳ کارگر جدید وقدیمی مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی مجدد کارخانه باعث خوشحالی دامداران منطقه مرزی شهرستان تایباد شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی سالانه ۴۸ هزار تن خوراک دام و طیور تولید می‌شود. بازار هدف این کارخانه شهرستان تایباد و شهرستان‌های همجوار و کشور افغانستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز