خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد؛

تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۶۰۷

استاندار لرستان با تاکید بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای گفت: تمام دستگاه‌‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم کلیه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

به گزارش ایلنا، ابوطالب شفقت در نشست تخصصی و صمیمی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، گفت: تمام دستگاه‌‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم کلیه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

استاندار لرستان افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و کلیه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند. 

شفقت با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتما تاکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.

استاندار لرستان افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را بخوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم کلیه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز