خبرگزاری کار ایران

پنج هزار و 519 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی استان مرکزی شدند

کد خبر : ۶۴۷۴۵

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: پنج هزار و 519 نفر تا ساعت 20 شب گذشته (یکشنبه) داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان شدند

اراك - ایلنا: نصراللهی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مركزی افزود: از تعداد ثبت نام کنندگان چهار هزار و 987 نفر برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و 925 نفر برای شوراهای شهری ثبت نام کرده اند.
به گزارش ایلنا وی خاطر نشان کرد: ثبت نام تا ساعت 24 یکشنبه شب ادامه داشته و آمار دقیق داوطلبان تا آخر وقت اداری امروز از سوی وزارت کشور به استان ها اعلام خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی بیان کرد: چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اراک برای انتخاب 15 نفر عضو اصلی و هفت عضو علی البدل برگزار می شود و شوراهای اسلامی شهرهای داودآباد، کارچان و ساروق از توابع شهرستان اراک هر کدام پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل خواهند داشت.
نصراللهی یادآور شد: در شهرستان اراک در زمان ذکر شده 540 نفر برای شوراهای روستایی و 297 نفر برای شوراهای اسلامی شهری ثبت نام کرده اند.
وی یادآور شد: هیات های اجرایی به منظور برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری ها تشکیل شده و تعداد معتمدین هیات های اجرایی در فرمانداری ها هشت نفر و در بخشداری ها هفت نفر است.
رییس ستاد انتخابات استان مرکزی تاکید کرد: تائید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت یک ماه از سوی دستگاه های چهارگانه ذیربط بررسی شده و نتیجه به نامزدها اعلام خواهد شد.
نصراللهی یادآور شد: سه هزار و 50 نفر عضو اصلی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی می شوند که از این تعداد 193 عضو اصلی شوراهای اسلامی شهرهای استان خواهند بود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز