خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان حبر داد:

پلیس به اخاذی های 2 مامورنما در اصفهان پایان داد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۲۴

دو نفر كه تحت پوشش مامور از مردم اخاذی می كردند، در عملیات ویژه ماموران پلیس مركز استان اصفهان در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند.

اصفهان -ایلنا:سرهنگ"حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص اخاذی های دو نفر تحت عنوان مامور از آنها تیمی ویژه برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز كرده و تمام مكان هایی را كه احتمال تردد و حضور این متهمان بود را تحت نظر قرار دادند.

به گزارش ایلنا،  رئیس پلیس مركز استان بیان داشت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه، شهروندی طی تماس تلفنی با مركز فوریت های پلیسی 110 عنوان داشت كه دو نفر لباس شخصی با در دست داشتن باطوم و بی سیم به یكی از منازل رفت و آمد می كنند.

وی بیان داشت: با این تماس ماموران بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه متهمان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه هر دو را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی وسایل نظامی قلابی شامل باطوم فلزی، دو عدد بیسیم دستی،یك عدد فانوسقه،یك رشته دستبند و یك عدد كارت شناسایی جعلی را كشف وضبط كردند.

سرهنگ"یاردوستی" با اشاره به اینكه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی خود اعتراف كردند خاطر نشان كرد: دستگیر شدگان همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز