خبرگزاری کار ایران

مجید رفائی افشار تاکید کرد:

توجه ویژه هیات تنیس روی میز خراسان به سنین پایه در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۹

در سال 92 همچون سال گذشته كلاس‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران برگزار می‌شود تا در این زمینه نیز به موفقیت دست یابیم.

رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: در سال‌جاری توجه به سنین پایه و کشف استعدادهای این رشته ورزشی در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مجید رفائی افشار اظهار داشت: امسال از سوی هیات توجه ویژه به رده سنی پایه با هدف ارتقای سطح ورزش تنیس روی میز در بین نونهالان و نوجوانان فعال در این رشته در هر دو بخش بانوان و آقایان صورت می‌گیرد. در سال 92 همچون سال گذشته كلاس‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران برگزار می‌شود تا در این زمینه نیز به موفقیت دست یابیم.

رییس هیات تنیس روی میز استان با بیان اینکه این هیات یكی از فعال‌ترین هیات‌های خراسان رضوی است، عنوان کرد: روند فعالیت‌ها و کسب موفقیت‌های گوناگون با برگزاری هفتگی مسابقات در تمام طول سال ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان پینگ‌پنگ باز استان در رقابت‌های مختلف کشوری در سال 91، گفت: کسب مقام اول در رده نونهالان، مقام سوم در رده سنی نوجوانان و کسب مقام دوم از سوی جوانان استان از جمله این موفقیت‌ها است. حضور دو داور، یک مربی و یک ورزشکار از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی نیز از دیگر دستاوردهای ورزش تنیس روی میز استان در سال گذشته است.

وی خواستار تعامل رسانه‌ها با این هیات و پوشش خبری موفقیت‌های پینگ پنگ بازان خراسان رضوی شد و ابراز امیدواری کرد در سال جاری رسانه‌های استان توجه کافی به این ورزش داشته باشند.

رفائی‌افشار درباره عمومی كردن هر چه بیشتر این رشته ورزشی برای كشف استعدادها، گفت: در این باره با اداره کل آموزش و پرورش و همچنین شهرداری مشهد رایزنی هایی صورت گرفته است تا هیات در صورت توافق، مربیان مجرب خود را به منظور آموزش صحیح علاقه مندان در اختیار این دو سازمان قرار دهد.

رییس هیات تنیس روی میز استان در ادامه تصریح كرد: در سال جدید مطابق با تقویم ورزشی فدراسیون تنیس روی میز و با تمام قدرت در مسابقات داخلی و خارجی شركت خواهیم کرد.

وی با اشاره به کمبود میز و سالن مناسب این رشته ورزشی در استان، ابراز امیدواری کرد قول مسوولان در این زمینه عملی شود و زمینه موفقیت‌های بیشتر پینگ پنگ بازان خراسان رضوی در رقابت‌های مختلف فراهم گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز