خبرگزاری کار ایران

استاندارهمدان:

دولت سیزدهم حل مشکلات کارگران را با تمام توان دنبال می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۱۸

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی حل مشکلات جامعه کارگری را با تمام توان دنبال می‌کند و توجهی ویژه به جایگاه و شأن این قشر زحمتکش و مومن دارد به نحوی که معتقد است با حضور فعال کارگران می توان به رونق و جهش تولید دست یافت.

به گزارش ایلنا از همدان، در پیام روز سه شنبه علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: کار و کارگر زیربنای اصلی رشد همه‌ جانبه جامعه و تضمین‌کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشور است.

در ادامه این پیام آمده است: هیچ بنایی به شکوفایی نخواهد رسید مگر با تلاش کارگران که با عشق و در کنار همه کمبودها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

این پیام می افزاید: کارگران به تولید ماهیت بخشیده و روح تازه در آن می‌دمند تا چرخ اقتصاد جامعه همواره به استواری در گردش باشد، جامعه کارگری در سال‌های نخست انقلاب، در اوج مسئولیت‌پذیری، در حفظ پویایی کارخانجات و تولید کوشیدند و مانع صدمه خوردن به زیرساخت‌های اساسی تولید کشور شدند، در دوران دفاع مقدس نیز با تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید خوش درخشیدند و با همت و غیرت چرخ تولید را به گردش درآوردند.

در پیام قاسمی‌فرزاد آمده است: امروز نیز در تحقق منویات مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) و نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان سال«جهش تولید با مشارکت مردم»، کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و مبانی اعتقاد اسلامی در راستای تحقق این شعار راهبردی به معنای واقعی کلمه موثرند و در سایه تلاش و هم‌افزایی با دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد، رونق فضای کسب‌وکار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم را معنا می‌بخشند.

استاندار همدان در ادامه این پیام با قدردانی از کارگران متعهد و پرتلاش استان دارالمجاهدین همدان به پاس زحمات صادقانه این قشر در عرصه کار، تلاش و فعالیت، هفته تجلیل از مقام کارگر را به یکایک کارگران زحمتکش و مردم استان همدان تبریک عرض کرده و سلامتی همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

۱۴۴ هزار و ۱۴۳ کارگر در بخش کشاورزی، ۱۶۱ هزار و ۵۵۰ کارگر در بخش صنعت و ۲۳۸ هزار و ۲۴۴ نیروی کار در بخش خدمات استان همدان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز