خبرگزاری کار ایران

اختتامیه ششمین جشنوار مد و لباس اسلامی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۸۸۶

ششمین جشنواره کشوری مد و لباس اسلامی با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف، در منطقه آزاد اروند به‌کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، امیرهوشنگ بابامرادی مدیر توسعه گردشگری این سازمان، بیان کرد: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی با حضور شرکت‌کنندگانی از اقصی نقاط کشور در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.
وی با بیان اینکه رویکرد این جشنواره، حمایت از دانشجویان و مشاغل نوپا در حوزه مد و لباس بود، گفت: از میان یکهزار و ۱۰۰ اثری که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، بالغ بر ۵۰۰ طرح به بخش داوری این جشنواره راه یافت.
مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: پس از کارشناسی و داوری آثار راه یافته به بخش پایانی، برگزیدگان این جشنواره معرفی و در آیین اختتامیه ضمن تقدیر از نفرات برتر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی به ایشان اهداء شد‌.
بابامرادی یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های طراحی و تصویر سازی، طراحی و دوخت بانوان و آقایان، لباس عفیفانه، ست خانواده، کیف، کفش، زیورآلات، صنایع دستی خلاق و طراحی پارچه برگزار شد و در هر بخش، نفرات برتر حائز رتبه و شایسته دریافت جایزه شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز