خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت:

برای تکمیل بیمارستان کوهدشت پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۴۰۳

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای تکمیل و بهره برداری بیمارستان کوهدشت پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه در جریان بازدید از زیرساخت های بهداشت و درمانی کوهدشت لرستان اظهار کرد: بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی رازی کوهدشت مهمترین طرح شهرستان محسوب می شود که اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی افزود: این بیمارستان یکی از طرح های اولویت دار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است که در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان قرار دارد و تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: این پروژه هم اکنون فعال است و در بازدید امروز توصیه ها و راهکارهایی ارائه شد تا بتوان این طرح را تا ۲ سال دیگر افتتاح کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه یکی از اتفاقات خوب در شهرستان کوهدشت تعیین تکلیف و اتمام پروژه های بهداشتی و درمانی است، اضافه کرد: ۲ پروژه اصلی شامل ستاد شبکه و هم زمان درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی شهرستان است که امروز تصمیم گرفته شد تا پایان سال به بهره برداری برسد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: علاوه بر این طرح دیگر مرکز جامع سلامت است که تا یک ماه آینده پس از تجهیز افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان دولت سیزدهم ۴ هزار پروژه بهداشتی را تحویل خواهیم داد، گفت: تا پایان سال گذشته ۲ هزار و ۶۶۰ پروژه بهداشتی را به اتمام رساندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز